Friday, December 14, 2018

My Visas Are In...


I had to send my passport off to the Indian Consultant in Houston to get my Indian visa. Some of my visa applications were a single page questionnaire without much being asked other than my name and address and that I bring it with me on my trip for it to be stamped. China and India were different.  They required long questionnaires on all sorts of issues. Let's just say that for China it's a good thing I'm not a former Chinese national that is now a U.S. citizen applying to do business in China with a daughter who is U.S. born seeking to go to school in China. Good luck with that. I'm just going as an American tourist. Having said that, I think I am most looking forward to going to China. They have the most modern and fastest (300+ mph) passenger trains in the world.  I'm taking trains across China from Beijing to Hong Kong instead of the ship. They also have the largest railroad police department. I'm really anxious to meet those guys. Right now I'm glad I got my passport and visas back in plenty of time before my trip.

30 comments:

  1. Hello there,
    Many thanks to you for offering the learned blog to us. I trust that you will post a lot more sites with us. We give <a href="https://onlinepassportapply.in/process.php procedure to apply for passport, visa passport</a> best administrations in the entire world as a diplomatic visa available to be purchased.

    ReplyDelete


  2. Really good post. Thanks for sharing this wonderful informative article. I prefer the XIPHIAS Immigration is one of the best for Australia Visa and immigration services in India and XIPHIAS registered by MARA and get free assessment click below links for more information.

    Australia Visa and Immigration Services
    Australia Skilled Visa Consultants
    Australia Business Visa Services
    Australia Student Visa Consultants
    Australia Spouse, Family, Partner and Parent Visa Consultants


    ReplyDelete
  3. our enthusiasm leads you beyond the limits. When you feel yourself enthusiastic that’s the time you can cross any limit. You seek to get perfection by using the ability of work. Read such motivational article and definitely it will help you to know new facts.USA visum

    ReplyDelete
  4. Are you looking for a trusted Australian immigration agent in Delhi to migrate to Australia?
    Emigrate Solutions is a leading Australia Immigration Consultants in Delhi, providing Australian immigration and visa services.

    ReplyDelete
  5. Do you need a loan for your business? are you experiencing difficulties with funds in your business? Do you wan to start up your own business ? Contact us today via; Howardfinancialaid@yahoo.com  we offer Loans at a very low interest rate of 4% 


    Get your own business and startup something of good profit with our long lasting, efficient, fast and easy business loans. Do not be bothered if bank refuse you a loan because we bring an easy means to enable the need to get funds to the betterment of lives.

    LOAN SERVICES INCLUDE:
    ================================
    *Commercial Loans
    *Personal Loans
    *Business Loans
    *Investments Loans
    *Development Loans
    *Acquisition Loans 
    *Construction loans And many More:

    If Interested, kindly email or contact us today via Howardfinancialaid@yahoo.com for more details on how to avail a loan.
    ==============================

    ReplyDelete

  6. Get the tourist visa Australia and skilled visa Australia from the Emigrate Solutions, we are best Immigration consultants in Delhi for Australia.
    Best Immigration Consultants in Delhi for Australia

    ReplyDelete
  7. Greeting to everyone reading my testimony. My name is  Aliyah Danladi from Jln Moch.Toha Gg.Ripah No 9, Bandung, Indonesia. I want to use this medium to tell everyone to be careful about getting an online loan because so many internet lenders here are fraudsters and they only share fake tales, I ask for a loan of Rp40,000,000 from a woman in Canadan in October 4, 2019 and I lost my money on fees unending without getting a loan.

    In November 11, 2019, a collague from my work office Mrs Novia Antonous with email noviaantonous@gmail.com, told me how she applied for a loan from RIKA ANDERSON LOAN COMPANY and she finally got the loan without delay. I never believed it until I went with her to the bank to confirm it and I was amazed that I had lost so much money just to get a loan. I also saw testimonies on facebook and blog about the good work of Mother RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. I also contacted Zulaikha Yugesh on email zulaikhayugesh@gmail.com after i saw her testimony on blog.

    May God bless CEO RIKA ANDERSON for what she has done to me and my family, I tell my friend to introduce me to a good mother. RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, and I applied for a loan of Rp45,000,000
    I comply with the terms and conditions of the company loan and my loan application is approved for me without any stress and difficulty.

    Finally, I received a loan in my bank account and I informed my friend who introduce me to accept the loan and I also introduced many people to RIKA ANDERSON LOAN COMPANY and they are all happy and also testify of mother Rika honesty. If you read my testimony and need a loan so that you will also give evidence of good mother honesty.

    so I used this way to inform every Indonesians and other countries who needed a loan to contact RIKA ANDERSON LOAN COMPANY
     
    via EMAIL:   rikaandersonloancompany@gmail.com
    WHATSAPP:  +19147057484

    You can still contact me if you need more information through email: aliyahdanladi@gmail.com

    May Allah bless everyone for reading my testimony.

    ReplyDelete
  8. You can apply for EEA Permanent Residence online within a click. Once approved, you will get your visa. All you need to do is to find the right company that has been in business for more years to apply for the visa. EEA Permanent Residence EEA Family Permit UK ILR Visa UK

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. An applicant must be finished living for more than 5 years to apply for the ILR Visa UK. It is a status granted to people who do not belong to UK, but who has been admitted to UK and successfully finished 5 years of living.

    ReplyDelete
  11. An applicant must be finished living for more than 5 years to apply for the Indefinite Leave to Remain UK. It is a status granted to people who do not belong to UK, but who has been admitted to UK and successfully finished 5 years of living.

    ReplyDelete
  12. this is very informative information you have good knowledge same like that i have also want to read so click here Australian Immigration Consultants

    ReplyDelete
  13. Hey there,
    want to bring your parent to Australia? Get parent visa Australia with the help of XIPHIAS Immigration from India.

    ReplyDelete
  14. If you intend to start or purchase a business in the United States, an EB-5 Investor Visa could be perfect for you. The EB-5 investor visa program enables foreigners who want to make an investment in a U.S. business to obtain a green card and become lawful permanent residents, and potentially citizens, of the United States.  eb-5 visa requirements

    ReplyDelete
  15. Hello Everybody, I live in Cuba and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $20, 000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $20, 000.00 Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Ruth Walls, that refer you to him. contact via email:(infoloanfirm8@gmail.com) Thank you.

    ReplyDelete
  16. thanks for sharing this if you are interested for applying the Australian Tourist visa then you can visit us at Education Embassy

    ReplyDelete

  17. Great article and information’s are very very helpful. thanks for sharing ..

    furnished apartments for rent
    furnished apartment

    ReplyDelete


  18. Dear Customers,

    We invite you all to participate in our new business and project funding program, We are currently funding for Business start-up Business developments, Business acquisition Business expansion, Project funding and Working capital etc.

    This Funding program allows a client to enjoy 3% low interest rate and payback period of 1 to 15 years. We can approve a loan/funding for up to a Million Dollars, Euros, Pounds or more depending on the nature of business we are currently funding for and we satisfy our customers’ financial needs and help them succeed

    Application Available
    Apply via E-mail: challotloan@gmail.com
    Regards,

    ReplyDelete
  19. I am thankful to this blog for assisting me. I added some specified clues which are really important for me to use them in my writing skill. Really helpful stuff made by this blog.
    tourism in israel statistics

    ReplyDelete
  20. The country welcomes visitors all year-long with spellbinding features. These features delight the travelers and compel them to visit the country at the earliest. indian visa
    Travelers admire and visit the nation primarily because of its opulence in tourist attractions. The diverse geographical terrain of the country contributes in the natural wonders. indian visa

    ReplyDelete
  21. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete
  22. Nama saya CELINA DAHIRU dari dusun jajar RT 04 RW 18 desa petak kecamatan Malo kabupaten Bojonegoro provinsi Jawa timur, Indonesia.
    Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan Anda semua untuk melihat dengan sangat hati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka melakukannya, karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi waspadalah terhadap pemberi pinjaman yang curang.

    Baru-baru ini, saya terkendala secara finansial dan putus asa, saya ditipu oleh pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Allah mengarahkan saya, saya melihat kesaksian seorang ibu, Amalia Anmangkurat, email amaliaanmangkurat@gmail.com dan Margaretha Asmaran melalui email margarethaasmaran@gmail.com di blog dan facebook yang mendapat pinjaman dan merujuk saya ke seorang ibu pemberi pinjaman yang sangat andal. dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, yang memberi saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp50.000.000 (50 juta) dalam waktu kurang dari 15 jam tanpa tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya terapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji untuk membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi ibu melalui Whatsapp 19147057484 email asli: rikaandersonloancompany@gmail.com dan atas karunia Tuhan, dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: celinadahiru@gmail.com dan Najwa Mohamed yang juga memperkenalkan dan memberi tahu Ms. RIKA ANDERSON. Anda juga dapat menghubunginya melalui email: najwamohamedh@gmail.com sekarang. Apa yang akan saya lakukan adalah memenuhi angsuran pinjaman bulanan saya yang saya kirim langsung ke rekening bank perusahaan mereka.

    PERUSAHAAN PINJAMAN
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Hubungi / Whatsapp: +15183602491
    Kantor Pusat: 228 Park Ave S, New York, NY 10003-1502, AS
    Pajak / CAC /: 1095/0730/2028
    Mahkamah Agung Kabupaten New York, NY9016 34001

    ReplyDelete
  23. Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah SWT atas rahmatnya dengan membantu saya mendapatkan pinjaman Rp150.000.000,00 yang saya ajukan untuk menyelesaikan masalah saya. Baru saja mendapat peringatan dari bank saya CIMB yang menyatakan bahwa jumlah pinjaman telah berhasil ditransfer ke akun saya.
    Saya berterima kasih kepada nyonya Ny. Sylvia karena saya tetap mempercayai saya dan atas karunia Allah, saya telah menerima pinjaman dengan sukses. Saya juga akan merekomendasikan dia kepada teman-teman saya dan orang-orang terkasih untuk menghubunginya untuk semua kebutuhan pinjaman mereka. Terima kasih banyak nyonya Sylvia, saya berdoa semoga Allah menyertai Anda.
    Hubungi Mother Sylvia via
    email: sunloans4all@gmail.com
    WhatsApp: +13124624769

    ReplyDelete
  24. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  25. Sometimes the bewildering list of options on the baths tariffs can confuse however it is worth delving through the options to find one that suits. Ingatlankezelés Budapesten

    ReplyDelete
  26. Thanks For such a nice information. Its really helpful...Keep Posting.

    Best Visa & Immigration Services, Australia Business Visa

    ReplyDelete
  27. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete